Gratis?!

Desi sunt una dintre persoanele care refuza sa foloseasca cuvantul Gratis, recent am inceput o colaborare cu o echipa de specialisti in marketing online, foarte buni in ceea ce fac.

Mi-au sugerat sa concepem un Landing Page prin care oferim  publicului ceva de o anumita valoare, dar GRATIS, pe motivul ca e  un prim pas spre a ne cunoaste, ca facem o munca de informare si de educare. Pana aici totul e logic si are sens.

Am opus ceva rezistenta si chiar le-am citit Definitia cuvantului GRATIS din DEX care suna cam asa: fara plata, degeaba, fara succes… Oare pentru cine? ☺)

Insa totusi am cedat, am acceptat, pentru ca noi, cei din bransa NLP, evitam sa ramanem pe pozitii fixe… asa ca am dezvoltat flexibilitate de comportament.

Intr-adevar am avut multi solicitanti pentru materialul oferit si chiar am fost surprinsa, ca daaa, FUNCTIONEAZA. Insa chiar din primele zile, TOTI, fara exceptie, s-au oprit aici. Nu si-au dorit nimic mai mult. Niciun curs de autocunoastere, nicio analiza personalizata, nici posibilitatea de a constientiza blocaje in limbaj sau gandire, dar de data asta contra cost.

Cum se explica asta?

Oare nu merita investitia? Si e indiferent de suma solicitata…care in 90% din cazuri nici macar nu este observata…sau aud expresia“a,a,a, am crezut ca e GRATIS”! ☹

As pune intrebarea “Care este scopul pentru care ai investit timp ca sa completezi un test gratuit? Ce asteptari ai avut? Ce ti-ai propus sa faci pentru tine dupa ce ai primit raspunsul?

Consider ca motivatia pentru care o persoana participa la un curs, sau completeaza un test ar putea fi aceea de a descoperi lucruri noi, informatie noua, pe care sa le aplice cu scopul de a obtine rezultate, insa nu DOAR pentru faptul ca este gratis.

Cu toate acestea in contrast cu tipologia de mai sus, sunt si persoane care se informeaza, studiaza, navigheaza pe toate paginile din site si nu numai, si apoi au intrebari, da, intrebari… si asta e minunat.

M-as bucura sa pot transmite ca totul este schimb de ENERGIE. Dai si primesti, si tot ceea ce dai, vei primi amplificat inapoi. Cu cat investitia ta de energie este mai mare, cu atat mai mare va fi responsabilitatea de a valorifica ceea ce ti s-a oferit.

Poate ca, motivul pentru care unele persoane se opresc dupa primul pas este frica, sau rusinea de a pune intrabari ridicole.

Le-as veni in ajutor acestora si le-as transmite ce spune Tad James referitor la acest subiect: “Singurele intrebari ridicole sunt cele care au ramas nepuse”.

Sau le-as face cunostinta cu tehnica Time Line Therapy conceputa de acelasi Tad James in urma cu vreo 30 ani, care in doar 10 minute poate sa elibereze o emotie negativa din trecut, fara a avea nevoie de continut.

Voi ce parere aveti? …. Ramane Gratis sau schimbam Perspectiva?

Lasă un răspuns

galerie
Esti pregatit sa faci urmatorul pas?

Completeaza formularul de pe site si intra in contact cu mine.

pasul tau spre un alt nivel de excelenta